مشارکت مدارس بهبهان در رزمایش کمک مومنانه 

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت:برخی از مدارس با مشارکت در امر خیر کمک مومنانه اقدام به تهیه اقلام و مایحتاج غذایی و بهداشتی برای دانش آموزان کم بضاعت کردند.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بیماری کرونا شرایط سخت اقتصادی و معیشتی را به مردم جامعه متحمل کرده است که با هدف اجرای طرح کمک مومنانه برخی از مدارس با مشارکت در امر خیر اقدام به تهیه اقلام و مایحتاج غذایی و بهداشتی برای دانش آموزان کم بضاعت کردند.

او افزود: کارکنان نیک اندیش آموزشگاه متوسطه دوره اول عفاف و هنرستان دخترانه مهدیه با تهیه اقلامی نظیر روغن، برنج، حبوبات، ماکارونی در قالب بسته‌های خوراکی و ماسک، پد الکی، ژل ضدعفونی، مواد شوینده و ضدعفونی کننده در قالب بسته‌های بهداشتی به کمک خانواده‌های دانش آموزان نیازمند شتافتند.

عبدی پور بیان داشت: تهدید کرونا، فرصتی برای نمایش صفات انسان دوستی، سخاوتنمدی و مشارکت در رفع درد همنوعان است که مردم می‌توانند در هر زمینه که توانایی کمک به هموطنان خود را دارند، مشارکت کنند تا بحران طی شود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: در امر آموزش دانش آموزان، همت فرهنگیان شهرستان بهبهان با تلاش شبانه روزی در فضای مجازی و یا بسته به شرایط، مراجعه به دانش آموزان در مناطق محروم و ارائه آموزش‌های لازم جهادگونه، ارزشمند و ماندگار بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.